۱۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۵۶

وریا غفوری:

صنعت نفت خوش شانس بود/ بازی زیبایی از خود ارائه کردیم

صنعت نفت خوش شانس بود/ بازی زیبایی از خود ارائه کردیم

مدافع آبی پوشان با بیان اینکه مقابل نفت آبادان چند موقعیت صددرصد را به دست آوردیم، گفت: نفتی ها بسیار خوش شانس بودند که توپ های ما تبدیل به گل نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی با ابراز ناراحتی از نتیجه به دست آمده گفت: در شبی که حاکم میدان بودیم بازی را واگذار کرده و سه امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی تاکید کرد: نفت آبادان خوش شانس بود که موقعیت های ما بدیل به گل نشد.

مدافع آبی پوشان ادامه داد: حسن هوری شب خوبی را پشت سر گذاشت و چند موقعیت مسلم را از ما گرفت و ما نتواستیم در مقابل این همه هوادار پیروز شویم.

غفوری در پاسخ به این پرسش که خط دفاع استقلال در دقایق پایانی عملکرد قابل قبولی نداشت، گفت: با حرف شما در خصوص گل اول موافقم که کمی دچار تعلل شدیم  اما به اعتقاد من پنالتی درست نبود و رضا نوروزی زرنگی کرد و داور را فریب داد، ولی در مجموع خط دفاع ما امروز در مقابل مهاجمان خوب نفت آبادان عملکرد قابل قبولی داشت و تا دقایق پایانی اجازه نداد آنها از فرصت های به دست آمده شان استفاده کنند.

و در پاسخ به این پرسش که استقلال تا چه زمانی می خواهد امتیاز از دست بدهد، گفت: اجازه دهید کمی هماهنگ تر شویم تا فشار بدنسازی سنگین از بدن بچه های ما بیرون رود آن موقع شاهد یک استقلال پرقدرت در لیگ خواهیم بود.

غفوری در پایان با اظهار شرمندگی نسبت به حضور هواداران و عدم نتیجه گیری تیم گفت: از صمیم قلب از هواداران تشکر می کنم که با حضورشان شبی فراموش نشدنی را بری ما رقم زدند اما متاسفانه نتوانستیم جواب محبت آنها را بدهیم و بازی را واگذار کردیم و به آنها قول می دهم که در روزهای آینده محبت آنها را جبران خواهیم کرد.

کد خبر 3732766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha